Psichologiniai klientų žaidimai: kaip juos atpažinti taikant transakcinę analizę?
Socialinio darbo specialistams

Programos trukmė: 10 akad. val. (3 teorinės, 7 praktinės)
Mokymų kaina - 45,00 €
Mokymo būdas: Kontaktinis/nuotolinis
Socialinio darbo specialistai dažnai susiduria su sudėtingu klientų elgesiu ir pasikartojančiais bendravimo modeliais, kurie trukdo pokyčiams. Transakcinės analizės teorija padeda suprasti šiuos „psichologinius žaidimus“, atpažinti paslėptus motyvus ir kurti aiškesnį, konstruktyvų dialogą su klientu.
Norint efektyviai padėti klientams, svarbu atpažinti nesąmoningas elgesio schemas ir išmokti į jas reaguoti profesionaliai. Programa suteikia specialistams žinių ir praktinių įgūdžių, kaip taikyti transakcinės analizės principus kasdienėje veikloje, siekiant geresnio supratimo, ribų laikymosi ir bendravimo aiškumo.
Programa supažindina su transakcinės analizės pagrindais – ego būsenomis, transakcijų tipais, „psichologiniais žaidimais“ ir jų poveikiu santykiams. Dalyviai mokysis atpažinti žaidimų struktūrą ir tikslus, analizuoti realius bendravimo atvejus, taikyti naujus atsako būdus, kurie stiprina bendradarbiavimą ir mažina emocinę įtampą.