top of page

Socialinių darbuotojų motyvacijos stiprinimas

Kaina

40,00 €

Trukmė (akad. val.)

10 val.

Apie mokymų programą

Socialinių darbuotojų motyvacijos stiprinimas: nuo savęs iki darbo su klientais, SD20240379

Programos trukmė: 10 akad. val. (4 teorinės, 6 praktinės)

Mokymo būdas: Kontaktinis/nuotolinis

Šia programa siekiama stiprinti socialinių darbuotojų vidinę ir išorinę motyvaciją, suteikti dalyviams įrankius ir žinias, leidžiančias geriau suprasti savo motyvaciją, kolektyvo motyvaciją, užtikrinanti teikiamų paslaugų kokybę.

Neigiamą poveikį motyvacijai turi nedidelis socialinio darbuotojo prestižas visuomenėje, nuolatinis susidūrimas su neigiamais gyvenimo reiškiniais, neapibrėžti darbo rezultatų vertinimo kriterijai, didelis klientų skaičius, viršvalandžiai, mažas atlyginimas už darbą. Dėl šių priežasčių atsiranda streso ar „perdegimo sindromo“ simptomai – depresija, nuovargis, nesėkmės pojūtis ar visiškas motyvacijos praradimas. Šie neigiami reiškiniai organizacijoje pasireiškia pablogėjusia klientų aptarnavimo kokybe, padidėjusia darbuotojų kaita ir kt.Skirtingiems darbuotojams, skirtingose situacijose turi būti taikomos skirtingos motyvavimo priemonės, o kadangi socialinio darbuotojo motyvacija neatsiejama nuo kokybiško pagalbos teikimo ir savo, kaip profesionalo, poreikių tenkinimo vykdant darbinę veiklą, tikslinga ieškoti praktinių socialinio darbo kokybės optimizavimo galimybių, kreipiant dėmesį į socialinio darbuotojo motyvaciją, kaip veiksmingo profesinio veikimo prielaidą . Be to motyvacija yra situacinis dalykas, t. y. kintant situacijai, ji turi kisti, dėl to socialinių darbuotojų motyvavimo sistema turi būti tinkama ir organizacijai, ir darbuotojams.

Programa suteiks socialiniams darbuotojams įrankius ilgalaikės motyvacijos stiprinimui, nes motyvavimas yra nuolatinis ir sudėtingas procesas, kurį reikia nuolat tobulinti, todėl po mokymų padidėjusi vidinė motyvacija padės specialistams suprasti savo asmeninės ir kolektyvinės motyvacijos reikšmingumą įveikiant iššūkius ir sunkumus socialiniame darbe, siekiant bendro tikslo - užtikrinti kokybiškų paslaugų teikimą.


Pagrindinės temos:

1. Motyvacijos samprata bei teorijų ir koncepcijų apžvalga, ir jų pritaikymas praktikoje.

2.Veiksniai ir priemonės įtakojantys darbuotojų vidinę ir išorinę motyvaciją.

3. Darbuotojų motyvacija pagrindiniuose karjeros etapuose.

4. Individualaus pasikeitimo plano sudarymas.

bottom of page